20 Nisan 2014 Pazar

KORKULARI YENMEK


bugun dedemle bir saat bahceyle ugrastik urdaki evin on tarafi cicek bahcesi arkasi meyve yani da sebze falan. ama tabi bizimkiler yasli gelince su bahceye bi el atiyim dedim. e be kizim dedin demesine de senin deli gibi bocek fobin var. kapinin onunde salyangoz gordum diye 2 gun uyumadigimi bilirim. o salyangoz odama gelene kadar bir hafta gecer zaten. hadi onu da gectim ben islak topraga zaten dokunamam bi de babaannem sagolsun eski kurbanlarin kafataslarini vitamin olur diye topraga gommus. ama hayir 2 kilo torba tasiyamayan ben o cengaverliklle catir cutur ot yolacakmisim. e tabii toksinli gezegene giden astronot gibi oyle bi giyindim ki bastan ayaga ben mi geliyorum yesil dev hulk mi anlamazsin bile. lan ben bahceye bi basladim bildigin salyangozlara naber abi falan diyorum solucanlara selam veriyorum. bi de rahatlik geldi tuttum cizmelerimi cikarttim ustumdeki uzun kolluyu attim bayaa yaz havasinda deli gibi ot yoluyorum. sonra dedim bacim sen o kadar arastirma yapiyorsun bi bak bakalim bu kadar fobi bi anda gitmez sonra gotunden cikmasin bunlar.

baktim zaten fobi dedigimiz tatava bilmem neyin bilinc altina sikismis haliymis. (ben simdi turkce karakter kullanamiyorum ya hah o i leri igdirin i si yapin cagnim sey olmasin) heh neyse dedim heralde bi kere yenince gidiyo bu. yok o da oyle degilmis yillarca terapi yapan varmis. benden size tavsiye varsa boyle korkunuz falan varsa gidin kafa ustu dalin lan valla. bi de palyaco fobim var ona da el attim mi tamamdir.

not; bak palyaco fobisi diince vayyy tikiye bak falan yapmayin be ben harbi korkuyorum boyle agzi yuzu kirilmis deforme olmus insan gibi geliyor bana :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder